دنیته | مبلمان اداری , میز اداری , مبلمان پیشرفته مدرن

دنیته یک طرز فکر است ، یک سبک انتخاب و یک نوع نگرش .

دنیته | مبلمان اداری , میز اداری , مبلمان پیشرفته مدرن

دنیته یک طرز فکر است ، یک سبک انتخاب و یک نوع نگرش .

دنیته یک طرز فکر است ، یک سبک انتخاب و یک نوع نگرش .

شعار ما ” دنیته ، مبلمان پیشرفته ” است . از نگاه ما مفهوم هایی مثل سبک تر ، سریع تر و آسان تر بودن نشانه های پیشرفتگی یک محصول است و این یعنی محصولات ما همگی متضاد با شلوغی و پیچیدگی هستند . خلاقیت برای ما تنها یک کلمه تکراری و روزمره نیست که صرفا به یک تیتر تجاری تبدیل شده باشد . از نگاه ما خلاقیت هر روز صبح با شروع کار همراه ما می شود و به ما اجازه کارهای تکراری و یکنواخت را نمی دهد .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهره وری در دفتر کار و ۹ راه حل ساده برای افزایش آن ؛

در ادامه مقاله قبلی و ارائه ۴ راه کار ، در این مقاله ۵ راهکار دیگر برای افزایش بهره وری در دفتر کار معرفی می شوند :

۵- مرتب باشید

هیچ چیز بدتر از یک فضای کار آشقته نیست. این مساله می تواند توانایی شما برای انجام کار کم کند و بهره وری در دفتر کار را کاهش دهد. صرفنظر از نوع کاری که شما برای آن استخدام شده اید میزان راحتی شما را هنگام کار از بین می برد. روی میزکارتان تنها وسایلی که به آنها احتیاج دارید را قرار دهید و مطمئن شوید که به سادگی قابل دسترسی هستند. فضای کار خود را با وسائل تزیینی درهم و برهم شلوغ نکنید . درعوض آنها را روی دیوار مقابلتان که به آن دید دارید بچسبانید.

 

9 راه حل ساده برای افزایش بهره وری در دفتر کار

۹ راه حل ساده برای افزایش بهره وری در دفتر کار

 

۶- سیم ها و کابل ها را جمع و جور کنید

من فکر میکنم همه ما موافقیم که سیم ها در دفتر کار و زیر میز کار به راحتی می توانند از کنترل خارج شوند و این بسیار آزاردهنده است. بنابراین سعی کنید راهی برای سازماندهی آنها پیدا کنید. شما می توانید کابل ها  را به آثار هنری تبدیل کنید. پس موضوع داکتینگ را فراموش نکنید!

۷- از ابزار مناسب استفاده کنید

اگر شما بیشتر کارتان را با کامپیوتر انجام می دهید ، تهیه یک کیبورد با کیفیت و موس هایی که برای راحتی بیشتر طراحی شده اند یک ضرورت است. صفحه کلید طبیعی و ارگونومیکی بر اساس حالت نرمالی که مردم تایپ انجام می دهند طراحی شده است که ، بسیاری از فشارهای وارده به مچ و انگشت را برطرف می کند.

 

9 راه حل ساده برای افزایش بهره وری در دفتر کار

۹ راه حل ساده برای افزایش بهره وری در دفتر کار

 

۸- یک اتاق استراحت ایجاد کنید

ایجاد یک اتاق استراحت در دفتر کار به همین سادگی است که یک فضا را تمیز کنید ، و به آن وسایلی مثل یخچال، مایکرو ویو ، میز و صندلی اضافه کنید. اگر می خواهید خلاقانه عمل کنید ، یک تلویزیون هم به این اتاق اضافه کنید. تا زمانی که شما (و کارمندانتان) از این موضوع سوء استفاده نکنید، این یک راه عالی برای ارائه یک فضای کار راحت است. یادتان باشد که اتاق استراحت بهره وری در دفتر کار را به شکل چشمگیری افزایش می دهد.

 

9 راه حل ساده برای افزایش بهره وری در دفتر کار

۹ راه حل ساده برای افزایش بهره وری در دفتر کار

 

۹- به موسیقی گوش کنید

پیدا کنید که چه نوع موسیقی ای به بهترین عملکرد شما کمک می کند. هنگام انجام کارهای تکراری در دفتر کار مثل پاسخ دادن به ایمیل ها، پیام های صوتی یا تشکیل پرونده ، یک ترکیب خوب از موسیقی با ریتم تند (یا موسیقی آرام ، هرکدام که برای شما بهتر است) واقعاً عالی است. شما می توانید از نرم افزار پخش موسیقی روی تلفن همراهتان استفاده کنید و آن را به یک اسپیکر یا گوشی وصل کنید ، یا از دستگاه پخش موسیقی استفاده کنید. کمی جستجو در iTunes به شمادر پیدا کردن بهترین حالت کمک می کند.

  • ۹۶/۰۶/۰۵
  • behzad moghtader

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی